Advies SER Overijssel: Elk bedrijventerrein telt
TWENTE - Bedrijventerreinen zijn belangrijk als vestigingsplek voor een groot deel van de maakbedrijven...
Europa’s beste steppers komen naar Losser en Oldenzaal
LOSSER / OLDENZAAL - De stepsport heeft in Nederland een paar lastige jaren achter de rug.
Het weer in Twente: Buien maar ook meer zon
TWENTE - Ook in het weekend zijn er buien. Wel is er meer ruimte voor de zon, zeker zondag. Het blijft...
Kinderactiviteit ‘Lammetjes aaien’ op Hof Espelo
ENSCHEDE - Kom je ook op kraamvisite?
Vrienden van NiX presenteert : the Nimmo Brothers acoustic (UK)
ENSCHEDE - Don’t wait for special moments, make ordinary moments special!
Maak kennis met vliegen op de instapdag van de Twentse Ultralichte Vliegclub
NORDHORN - Als je serieus overweegt een RPL-MLA brevet te halen dan wil je graag zoveel mogelijk te weten...
Het weer in Twente: De warmste 6 april ooit?
We kunnen tijdelijk gaan genieten van heerlijk lenteweer met temperaturen die zeer hoog uit vallen voor...
Voorjaarswandeling op landgoed Smalenbroek
ENSCHEDE - Zin in een ontspannen voorjaarswandeling? Ga vrijdag 5 april mee met de voorjaarswandeling op Landgoed Smalenbroek.
Nieuwe thuisbasis voor Moekotte Media
TWENTE - Het is zover! Moekotte Media is vanaf 1 april gevestigd in Stadscampus Connect-U in Enschede...
Wo 01-07-2015
Brouwer introduceert speciale designs ter ere van 400 jaar vakmanschap en karakter
Karakter tonen en vol overtuiging vasthouden aan je ideeën – een stellige eigenschap van de heren die een cruciale rol hebben in de geschiedenis van Grolsch: Theo de Groen, Peter Kuijper en Gerard Brummer. Zo weigerde reclameman Gerard Brummer de ‘Vakmanschap is Meesterschap’ tv-commercial te veranderen. Deze werd vervolgens één van de langstlopende en meest succesvolle tv-commercials uit de Nederlandse geschiedenis. Als ode aan Gerard Brummer, en ter ere van 400 jaar karakter, introduceert Grolsch drie bijzondere jubileumblikken die met hun design verwijzen naar de tijd van Gerard Brummer. Deze introductie maakt deel uit van een reeks van speciale jubileumproducten die Grolsch dit jaar uitbrengt.
Bijzonder design in beperkte oplage
De ontwerpen van de jubileumblikken zijn gebaseerd op designs uit het verleden van Grolsch. Zo komen logo’s, lettertypen en kleuren terug die in het verleden zijn gebruikt voor bijvoorbeeld verpakkingen, glaswerk en reclames. De nieuwe jubileumblikken met een inhoud van 0.5l zijn, in een gelimiteerde oplage en zolang de voorraad strekt, verkrijgbaar bij supermarkten en slijterijen met een verkoopadviesprijs van € 1,09 per stuk.
Jubileumverpakkingen
Ter ere van 400 jaar Grolsch introduceert de brouwer gedurende het hele jubileumjaar verschillende jubileumproducten. Naast deze jubileumblikken lanceerde Grolsch eerder dit jaar een jubileumverpakking met drie beugelflessen en een bijzonder Burgemeesterglas, en een 1,5l jubileumbeugel. Ook in het najaar volgen nog Grolsch 400 jaar productintroducties.
Tweet |
|
|
|
|