Advies SER Overijssel: Elk bedrijventerrein telt
TWENTE - Bedrijventerreinen zijn belangrijk als vestigingsplek voor een groot deel van de maakbedrijven...
Europa’s beste steppers komen naar Losser en Oldenzaal
LOSSER / OLDENZAAL - De stepsport heeft in Nederland een paar lastige jaren achter de rug.
Theaterproductie over de spaghettirellen te zien in het Wilminktheater
ENSCHEDE - Op zaterdag 20 april is de theaterproductie Spaghettirellen van Theatergroep De Jonge Honden...
RIJSSEN/ENSCHEDE - De beiaardiers van de Twentse carillons in Rijssen, Enschede en Drienerlo (UT) treden...
Nederlands Blazers Ensemble speelt Faust
ENSCHEDE - In het nieuwe programma De Duivelskunstenaar speelt Het Nederlands Blazers Ensemble de Faust...
Het weer in Twente: Buien maar ook meer zon
TWENTE - Ook in het weekend zijn er buien. Wel is er meer ruimte voor de zon, zeker zondag. Het blijft...
Kinderactiviteit ‘Lammetjes aaien’ op Hof Espelo
ENSCHEDE - Kom je ook op kraamvisite?
Vrienden van NiX presenteert : the Nimmo Brothers acoustic (UK)
ENSCHEDE - Don’t wait for special moments, make ordinary moments special!
Roeivereniging Tubantia gooit haar deuren open!
HENGELO - Twentse Roeivereniging Tubantia houdt zaterdag 13 April een Open Dag.
Maak kennis met vliegen op de instapdag van de Twentse Ultralichte Vliegclub
NORDHORN - Als je serieus overweegt een RPL-MLA brevet te halen dan wil je graag zoveel mogelijk te weten...
Di 02-06-2020
Terwijl de Nederlandse schoonmaakmarkt jarenlang stabiel was, kent Leifheit in het eerste kwartaal van dit jaar een indrukwekkende groei. Onder meer dankzij een intensieve mediacampagne ziet de producent van kwaliteitsvolle schoonmaakartikelen de omzet in ons land stijgen met 43% ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar.
Xavier Swinnen, Regional Director Western Europe bij Leifheit, verklaart: “Sinds september vorig jaar investeren we in Nederland in een tv-campagne over de toegevoegde waarden van de Profi-vloerwisser: hoge reinigingsprestaties, handig en duurzaam. De vraag van de consument is enorm gestegen.”
Dit is voor Leifheit een eerste stap van een nieuwe langetermijnstrategie om nog méér te communiceren over de Leifheit-producten en de vele voordelen ervan voor de consument. “We gaan in 2020 door met een massale tv-campagne met de Profi-vloerwisser maar ook met het Pegasus-droogrek. De mediacampagne voor 2021 is al gepland. Die zal gaan over de gloednieuwe vloerwisser die in de loop van komende weken gelanceerd wordt”, aldus Xavier Swinnen.
Uit tests blijkt dat de Profi-vloerwisser tot maar liefst 99%* van de bacteriën en virussen verwijdert. De Profi-vloerwisser draagt dus ook bij tot het reinigen van woningen in de bescherming tegen het coronavirus.
Over Leifheit Al meer dan 60 jaar is de Leifheit Groep een toonaangevende leverancier van huishoudelijke producten in Europa op het gebied van reiniging, wasverzorging, keukengerei en welzijn. Met de merken Leifheit en Soehnle biedt de groep hoogwaardige en innovatieve producten met uitstekende prestaties en een functioneel design. Het Leifheit-assortiment wordt wereldwijd verkocht in meer dan 80 landen. In Nederland zijn de Leifheit-producten verkrijgbaar bij Big Bazar, Blokker, Bol.com, Deen, FonQ, Hornbach, Jan Linders, Lidl en Makro.
* Gestest op gemodificeerd Vaccinia-Ankara virus en op Staphylococcus aureus bacterie met Leifheit Profi Micro Duo wisserafdekking en Leifheit Power Cleaner (25 ml op 5 l water, watertemperatuur 60° C).
#Leifheit #vloerwisser #schoonmaken #bacteriedodend #corona #mediacampagne #ad
Tweet |
|
|
|
|