Groot Enschedees Boekenfestijn met Akyol, Rezazadeh, Bronwasser en van Kan
ENSCHEDE - De Bibliotheek Enschede organiseert, in samenwerking met de Stichting Literaire Manifestaties...
Het weer in Twente: Wisselvallig weekend daarna vaker droog
TWENTE - In het weekend is het wisselvallig met buien en tussendoor wat zon. De middagtemperatuur ligt...
Gezamenlijk concert Honhof orgel en mannenensemble Esquire
HAAKSBERGEN - Zondagmiddag 21 april vindt in de Protestantse kerk aan de Jhr von Heijdenstraat, om...
Jetske Scholten van Wijkracht genomineerd voor de titel Sociaal werker 2024!
HAAKSBERGEN - Jetske Scholten, sociaal werker in algemeen schoolmaatschappelijk werk en Welzijn op recept...
Masterclass Cesar Zuiderwijk bij Kaliber Slagwerkdag!
ENSCHEDE - Op zondag 17 maart vindt de Kaliber Slagwerkdag plaats!
Liza Ferschtman speelt Bruchs Vioolconcert
ENSCHEDE - In de concerten van Phion met violiste Liza Ferschtman is deze maand heel veel te horen en te beleven.
HENGELO - Nieuw album en dus nieuwe songs naast vertrouwde favorieten.
HENGELO - Een grensverleggende, shockerende, theatrale en bij vlagen geniale show met alle stijlen tussen punk, disco en artrock.
Luz Welman en Lise ter Hedde zijn de regionale Voorleeskampioenen
HAAKSBERGEN/OLDENZAAL/HENGELO - Woensdagavond 5 maart was de regionale finale van de Nationale Voorleeswedstrijd...
Di 02-06-2020
Terwijl de Nederlandse schoonmaakmarkt jarenlang stabiel was, kent Leifheit in het eerste kwartaal van dit jaar een indrukwekkende groei. Onder meer dankzij een intensieve mediacampagne ziet de producent van kwaliteitsvolle schoonmaakartikelen de omzet in ons land stijgen met 43% ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar.
Xavier Swinnen, Regional Director Western Europe bij Leifheit, verklaart: “Sinds september vorig jaar investeren we in Nederland in een tv-campagne over de toegevoegde waarden van de Profi-vloerwisser: hoge reinigingsprestaties, handig en duurzaam. De vraag van de consument is enorm gestegen.”
Dit is voor Leifheit een eerste stap van een nieuwe langetermijnstrategie om nog méér te communiceren over de Leifheit-producten en de vele voordelen ervan voor de consument. “We gaan in 2020 door met een massale tv-campagne met de Profi-vloerwisser maar ook met het Pegasus-droogrek. De mediacampagne voor 2021 is al gepland. Die zal gaan over de gloednieuwe vloerwisser die in de loop van komende weken gelanceerd wordt”, aldus Xavier Swinnen.
Uit tests blijkt dat de Profi-vloerwisser tot maar liefst 99%* van de bacteriën en virussen verwijdert. De Profi-vloerwisser draagt dus ook bij tot het reinigen van woningen in de bescherming tegen het coronavirus.
Over Leifheit Al meer dan 60 jaar is de Leifheit Groep een toonaangevende leverancier van huishoudelijke producten in Europa op het gebied van reiniging, wasverzorging, keukengerei en welzijn. Met de merken Leifheit en Soehnle biedt de groep hoogwaardige en innovatieve producten met uitstekende prestaties en een functioneel design. Het Leifheit-assortiment wordt wereldwijd verkocht in meer dan 80 landen. In Nederland zijn de Leifheit-producten verkrijgbaar bij Big Bazar, Blokker, Bol.com, Deen, FonQ, Hornbach, Jan Linders, Lidl en Makro.
* Gestest op gemodificeerd Vaccinia-Ankara virus en op Staphylococcus aureus bacterie met Leifheit Profi Micro Duo wisserafdekking en Leifheit Power Cleaner (25 ml op 5 l water, watertemperatuur 60° C).
#Leifheit #vloerwisser #schoonmaken #bacteriedodend #corona #mediacampagne #ad
Tweet |
|
|
|
|