Vrienden van NiX presenteert : Jack Burton Band (USA)
ENSCHEDE - Get out of your head and get into the moment...Gesmeed in de vuren van Austin, de gevarieerde...
Het weer in Twente: Komende week wordt zonniger
TWENTE - Zaterdag wordt het droog en breekt lokaal de zon door. Het wordt tot 10 graden. Zondag schijnt...
Historische wandeling op landgoed Groot Brunink
ENSCHEDE - Vrijdag 7 februari kun je een bijzondere historische wandeling maken door het prachtige...
Bibliotheek Enschede en Haaksbergen gaan samen verder
HAAKSBERGEN - Vanaf dit jaar zijn de Bibliotheek Enschede en Haaksbergen samen.Het bundelen van de...
Themabijeenkomst Wereldkankerdag– Verder leven met kanker
OMMEN - Ook het Vechtgenotenhuis geeft aandacht aan Wereldkankerdag.Op dinsdagmorgen 4 februari...
Gemeente Tubbergen zet stap richting woningbouw in Reutum
REUTUM - De gemeente Tubbergen heeft plannen om ruim 1,5 hectare grond in Reutum aan te kopen.De...
Tijdelijke opvang statushouders op voormalig vakantiepark Kiekebelt
HOGE HEXEL - Met ingang van februari 2025 worden op het voormalige vakantiepark de Kiekebelt in Hoge Hexel 15 statushouders opgevangen.
Natuurwerkochtend Grafheuvels Groote Veld
OLDENZAAL - Maar liefst zeven grafheuvels liggen er of zijn het er zelfs acht?Rijksmonumenten zijn...
Metropool Almelo kondigt eerste namen aan waaronder Massada en Toontje Lager
ALMELO - Na maanden van voorbereiding en intensieve samenwerking met Studio15, Kaliber Kunstenschool...
IJsbaan Twente blijft behouden: nieuwe exploitant vanaf mei 2025
ENSCHEDE - De gemeente Enschede is trots en verheugd dat de toekomst van IJsbaan Twente, een prachtige...
Games van vroeger speel je in de Bibliotheek
ENSCHEDE - Denk jij ook met veel nostalgie terug aan de videogames van vroeger?
Theater voorstelling ”Gewoon zoals je bent”
LOSSER - Kleine Snuf kan niet in de rij lopen, er is ook zoveel te zien!In de beeldende theater-voorstelling...
Politiedossier: Brand in de Grotestraat
Van de serie Bromsnor door Henk Poelakker
Do 11-05-2023
BORNE - Een nieuw jasje, maar dezelfde nuchtere mentaliteit en ambities.
In 1973 is het zaadje geplant op de zolderkamer van Herbert Nijhuis voor online marketingbureau Team Nijhuis. Dit jaar is het tijd voor verandering. Niet alleen de naam, maar de volledige identiteit van het bureau wordt aangepakt.
Met als doel, de trots op onze Nederlandse roots behouden en de (internationale) ambities waarmaken. En die ambities kunnen waargemaakt worden onder de nieuwe naam Dtch. Digitals.
Dezelfde ambities, een nieuwe naam
Het veranderen van een naam kan zowel spannend als uitdagend zijn, maar het kan ook een kans zijn.
“Een spannende tijd, dat moeten we toegeven. Na 50 jaar nemen wij afscheid van onze naam, Team Nijhuis, en het jasje wat we daarvoor gemaakt hebben. Een naam die bekendheid heeft gekregen, waarmee we awards hebben gewonnen en bedrijven hebben laten groeien”, aldus Managing Director Stefano Golia.
Toch was het tijd voor verandering. De familie Nijhuis - de naamgevers van het bureau - zijn al sinds de jaren ‘90 niet meer betrokken bij het bureau. Dtch. Digitals is dé kans om te vernieuwen, te innoveren en de richting in te slaan die het online marketingbureau wil. Een naam die internationaal aanslaat (en begrepen wordt ????) en die past bij wat het bureau doet. Digital marketing met daarbij altijd de nuchtere Nederlandse aanpak. Nederland staat niet voor niets in het buitenland bekend als één van de meest innovatieve landen ter wereld. Daar wil het Twentse bureau nu graag op aansluiten.
De missie blijft daarbij even ambitieus als deze al was, namelijk: online groei realiseren voor bedrijven. Met inmiddels meer dan 70 specialisten staat het bureau naast de ondernemer die met zijn of haar bedrijf (verder) online wil groeien. Door de jarenlange ervaring en vele specialistische experts weet het bureau vaak vooraf al waar het verstandig is om mee te starten om bedrijven zo snel mogelijk rendement op te leveren. Daar kun je vervolgens op verder bouwen.
“Ook bij partners zoals Google en HubSpot merken we dat ze onder de indruk zijn van onze manier van strategisch denken en samenwerken met de klant. Geen advertentie of content item wordt uitgerold zonder overkoepelende strategie waar de ondernemer de input voor levert”, aldus Luuk Rouwhorst (Marketing & Sales Director).
De komende tijd zal het bureau haar nieuwe identiteit omarmen. De boodschap ‘Team Nijhuis wordt Dtch. Digitals’, zal overal verschijnen, maar het bureau gaat niet met één druk op de knop om.
“In eerste instantie zullen de namen naast elkaar worden gebruikt, zodat we kunnen bouwen aan ons nieuwe merk, maar op termijn zal Team Nijhuis als merk verdwijnen. De komende tijd zal de nieuwe huisstijl op steeds meer plekken zichtbaar worden en zullen we als bureau naar de nieuwe identiteit toe groeien”, Bram Lucas (Operations & Innovation Director).
De missie blijft daarbij even ambitieus als deze al was, namelijk: online groei realiseren voor bedrijven.
Over Dtch. Digitals
Dtch. Digitals is de business partner voor bedrijven die willen groeien. Het bureau werkt hierbij altijd op basis van kwantitatieve doelstellingen: omzetgroei, hogere verkoopaantallen, nieuwe leads, hogere conversiepercentages of een stijging van naamsbekendheid.
Doelstellingen worden hierbij zo realistisch en pragmatisch mogelijk gesteld en het bureau helpt ondernemers bij het maken van strategische keuzes op het gebied van digital marketing.
Door krachten te bundelen, kan het bureau samen met de ondernemer meer leads, meer omzet en meer naamsbekendheid creëren. Samen online groeien is een krachtige manier voor online succes voor elk bedrijf.
Dtch. Digitals
Prins Bernhardlaan 59, 7622 BE Borne
Tel. +31 (0)74 265 99 99
Tweet |
|
|
|
|