TLN verbaasd over acties vakbonden
FNV en CNV zijn niet ingegaan op de uitnodiging van Transport en Logistiek Nederland (TLN) om een ultieme poging te doen...
Letselschadebureau JBL&G Oost breidt uit
Letselschadebureau JBL&G breidt de nog vrij nieuwe vestiging in Deventer nu al flink uit. Nog geen twee jaar na de opening...
Opnieuw chaos bij Europese grenzen
Door nieuwe coronamaatregelen voor het beroepsgoederenvervoer staan sinds vanochtend bij verschillende Europese grenzen kilometers...
BeVa Hdrn verzorgt reportages en rapportages van natuur- sport- en outdoor events
Hellendoorn - Reeds een aantal jaren maakt BeVa Productions Hdrn visuele beelden, soms met behulp van drones, zoals op...
Europcar en Movianto zorgen voor veilig transport covid-19 vaccin
Op 6 januari is gestart met het transport van het COVID-19 vaccin naar diverse ziekenhuizen en GGD-vaccinatiepunten. Europcar...
TLN wil uitstel Franse dodehoeksticker
Frankrijk verplicht per 1 januari 2021 dodehoekstickers voor alle vrachtwagens die in stedelijk gebied rijden. De maatregel...
Douane verwacht oponthoud in Mainport Rotterdam door Brexit
De eerste vier tot zes weken van 2021 gaan onvermijdelijk gepaard met oponthoud en opstoppingen in en rond Mainport Rotterdam...
Sectormonitor transport en logistiek: pensioenuitstroom neemt toe en instroom WW loopt op
Ontwikkelingen op de arbeidsmarkt in transport en logistiek geven aan dat in het derde kwartaal de pensioenuitstroom verder...
TLN: extra overheidssteun transportsector is goed nieuws
Het kabinet breidt het steunpakket uit voor de transportsector. Transportondernemers kunnen nu ook tijdelijk gebruik maken...
Het Mobility Awareness platform geeft zeer nauwkeuring inzicht in het mobiliteitsgedrag van mensen, zowel binnen als buiten...
Nederland in de middenmootNu bungelt Nederland met minder investeringen in mobiliteit als percentage van het BBP dan bijvoorbeeld Bulgarije of Polen lijdzaam in de Europese middenmoot. Ook omdat we als Nederland aantrekkelijk willen blijven voor bedrijven om zich hier te vestigen, zal er tot 2040 drie miljard euro per jaar extra naar mobiliteit moeten. Daarmee kunnen investeringen worden gedaan waarmee we èn bestaande achterstanden in onderhoud
Lees meer...
|
|
|
|