Twents digital marketingbureau Team Nijhuis onthult nieuwe naam & identiteit.
BORNE - Een nieuw jasje, maar dezelfde nuchtere mentaliteit en ambities.
In 1973 is het zaadje geplant op de zolderkamer van Herbert Nijhuis voor online marketingbureau Team Nijhuis. Dit jaar is het tijd voor verandering. Niet alleen de naam, maar de volledige identiteit van het bureau wordt aangepakt.
Met als doel, de trots op onze Nederlandse roots behouden en de (internationale) ambities waarmaken. En die ambities kunnen waargemaakt worden onder de nieuwe naam Dtch. Digitals.
Dezelfde ambities, een nieuwe naam
Het veranderen van een naam kan zowel spannend als uitdagend zijn, maar het kan ook een kans zijn.
“Een spannende tijd, dat moeten we toegeven. Na 50 jaar nemen wij afscheid van onze naam, Team Nijhuis, en het jasje wat we daarvoor gemaakt hebben. Een naam die bekendheid heeft gekregen, waarmee we awards hebben gewonnen en bedrijven hebben laten groeien”, aldus Managing Director Stefano Golia.
Toch was het tijd voor verandering. De familie Nijhuis - de naamgevers van het bureau - zijn al sinds de jaren ‘90 niet meer betrokken bij het bureau. Dtch. Digitals is dé kans om te vernieuwen, te innoveren en de richting in te slaan die het online marketingbureau wil. Een naam die internationaal aanslaat (en begrepen wordt ????) en die past bij wat het bureau doet. Digital marketing met daarbij altijd de nuchtere Nederlandse aanpak. Nederland staat niet voor niets in het buitenland bekend als één van de meest innovatieve landen ter wereld. Daar wil het Twentse bureau nu graag op aansluiten.
De missie blijft daarbij even ambitieus als deze al was, namelijk: online groei realiseren voor bedrijven. Met inmiddels meer dan 70 specialisten staat het bureau naast de ondernemer die met zijn of haar bedrijf (verder) online wil groeien. Door de jarenlange ervaring en vele specialistische experts weet het bureau vaak vooraf al waar het verstandig is om mee te starten om bedrijven zo snel mogelijk rendement op te leveren. Daar kun je vervolgens op verder bouwen.
“Ook bij partners zoals Google en HubSpot merken we dat ze onder de indruk zijn van onze manier van strategisch denken en samenwerken met de klant. Geen advertentie of content item wordt uitgerold zonder overkoepelende strategie waar de ondernemer de input voor levert”, aldus Luuk Rouwhorst (Marketing & Sales Director).
De komende tijd zal het bureau haar nieuwe identiteit omarmen. De boodschap ‘Team Nijhuis wordt Dtch. Digitals’, zal overal verschijnen, maar het bureau gaat niet met één druk op de knop om.
“In eerste instantie zullen de namen naast elkaar worden gebruikt, zodat we kunnen bouwen aan ons nieuwe merk, maar op termijn zal Team Nijhuis als merk verdwijnen. De komende tijd zal de nieuwe huisstijl op steeds meer plekken zichtbaar worden en zullen we als bureau naar de nieuwe identiteit toe groeien”, Bram Lucas (Operations & Innovation Director).
De missie blijft daarbij even ambitieus als deze al was, namelijk: online groei realiseren voor bedrijven.
Over Dtch. Digitals
Dtch. Digitals is de business partner voor bedrijven die willen groeien. Het bureau werkt hierbij altijd op basis van kwantitatieve doelstellingen: omzetgroei, hogere verkoopaantallen, nieuwe leads, hogere conversiepercentages of een stijging van naamsbekendheid.
Doelstellingen worden hierbij zo realistisch en pragmatisch mogelijk gesteld en het bureau helpt ondernemers bij het maken van strategische keuzes op het gebied van digital marketing.
Door krachten te bundelen, kan het bureau samen met de ondernemer meer leads, meer omzet en meer naamsbekendheid creëren. Samen online groeien is een krachtige manier voor online succes voor elk bedrijf.
Dtch. Digitals
Prins Bernhardlaan 59, 7622 BE Borne
Tel. +31 (0)74 265 99 99
Weer / Social media
Nieuws
Sport
Agenda
112
Economie
Toerisme
Overig
Fotoreportage
Videoreportage
|
|